SNT Plus s.r.o. je autorizovaným poskytovatelem servisu lékařských přístrojů Philips (dříve Hewlett-Packard / Agilent Technologies ). Od roku 2003 poskytujeme servisní podporu na produkty ATL (dnes Philips) a též ventilační techniku Air Liquide Medical Systems (dříve TAEMA). Od roku 2008 jsme rovněž autorizovaným servisním střediskem zdravotnické techniky a příslušenství značky Laerdal a ELMET
Naši servisní technici jsou pravidelně školeni v zahraničním školícím centru výrobce a mají dlouholeté zkušenosti v oboru lékařských přístrojů.
V případě jakýchkoli dotazů nás prosím kontaktujte. Uvítáme Vaše pozitivní i negativní připomínky.
Dispečink servisního oddělení | tel.: +420 239 047 505 | e-mail: servis@sntplus.cz
- Příprava před instalací
- Konzultace na místě instalace s ohledem na charakter přístroje
- Odborná instalace přístroje včetně jeho uvedení do provozu
- Doporučení vhodného místa pro provoz vašeho přístroje s ohledem na optimální využití technických parametrů a eventuální vnější rušivé vlivy
- Zaškolení zdravotnického personálu
- Poskytujeme veškerou odbornou literaturu nezbytnou pro provoz přístroje. Kromě anglických verzí od výrobce dodáváme uživatelské příručky v českém jazyce.
- Dokumentace obsahuje veškeré náležitosti dle zákona 268/2014 Sb.
Na veškerou lékařskou techniku Philips (Hewlett-Packard/Agilent Technologies) a ventilační techniku TAEMA poskytujeme kompletní záruční a pozáruční servis.
Jak objednat opravu:
tel.: 239 047 505
fax: 239 047 549
servis [at] sntplus.cz
Opravy v záruce a v rámci uzavřené servisní smlouvy můžete objednat i telefonicky. Naše dispečerka Vám na základě sdělení výrobního čísla ochotně sdělí, zda je přístroj v záruce, případně další informace o přístroji.
Pozáruční opravy objednávejte faxem, e-mailem nebo dopisem.
Při objednávání oprav nám prosím v každém případě nahlaste výrobní číslo přístroje, které slouží k registraci dané opravy v našem systému a umožňuje rychlé a jednoznačné posouzení platnosti záruky.
V rámci zlepšení našich služeb nabízíme několik typů servisních smluv. Servisní smlouva Vám přináší nesporné výhody:
- minimální administrativa
- rychlý přímý kontakt se servisním střediskem
- prioritní vyřízení zakázky
- okamžitá odezva
servisní smlouva nezahrnující náhradní díly je založena na paušální platbě, kdy zaručujeme rychlou odezvu, pravidelné preventivní prohlídky přístrojů, použité náhradní díly jsou účtovány zvlášť
servisní smlouva včetně použitých náhradních dílů Vám přináší mnoho výhod :
- pevné roční náklady
- stálá cena servisní smlouvy po celou dobu platnosti bez ohledu na změny kursu USD
- v případě smlouvy na kompletní instalovanou bázi lékařských přístrojů Hewlett-Packard/Agilent Technologies/Philips nabízíme roční vyúčtování nákladů. V případě vyšších nákladů na skutečně provedené opravy zákazník vzniklý rozdíl nedoplácí, naopak v případě nízkého čerpání servisních zásahů lze tyto úspory postupně kompenzovat
- dodávkou spotřebního materiálu, technickým zdokonalením stávající lékařské techniky nebo dodávkou nových přístrojů
- uzavření servisní smlouvy Vám pomůže plánovat náklady na servis přístrojů, kdy znáte předem maximální limit těchto nákladů
- servisní smlouva zahrnuje i neúmyslné poškození přístroje = nahrazuje případnou pojistku
- v rámci smlouvy provádíme pravidelné preventivní prohlídky včetně testů bezpečností, které předepisuje výrobce (odpovídá zákonu 123 Sb.)
- prodloužená záruka
- lze zakoupit přímo s přístrojem, nutno specifikovat před objednáním přístroje
V případě potřeby konzultace s technikem Vás dispečerka přepojí přímo na technika, který Vám zodpoví Vaše dotazy po telefonu. Tuto službu poskytujeme zdarma.
Všechny přístroje Hewlett Packard/Agilent Technologies jsou podrobeny přísným bezpečnostním testům (safety tests). K dispozici je rozsáhlá dokumentace o průběhu a výsledcích těchto testů. Provedení testů u předepsaných přístrojů v rámci opravy je samozřejmostí.
Pokud budete mít zájem provedeme Vám za úplatu testy bezpečnosti i u jiných než přístrojů Hewlett-Packard/Agilent Technologies.
Disponujeme skladem vybraných náhradních dílů, které jsou ihned k dispozici především pro zákazníky, se kterými máme uzavřeny servisní smlouvy. Výběr skladovaných dílů se řídí frekvencí prováděných oprav.